miercuri, 17 februarie 2010

Din viață

 Fața- Seara într-un magazin

Intru să cumpăr ceva, mă conversez cu vânzătoarea pe care o știu din copilărie, când deodată aud ''Ce crezi că dacă sunt țigancă tre să îmi vorbești așa? ''
Vânzătoarea de la alt raion se pare că îi răspunsese cam de sus țigăncii care susținea că o întrebase frumos despre nu ș ce vroia să cumpere.
Mi-a plăcut ce a zis țiganca ( pe vânzătoarea cu pricina o știam și eu cam țoampă)-  ''Mă uit la fata asta (la vânzătoarea cu care vorbeam) că întotdeauna s-a purtat frumos cu mine, că  dacă  nu era ea te băteam...și a continuat cu niște detalii anatomice mai mult decât precise:D. Și am crezut-o în stare că arata bine făcută.
Acuzata se apăra timid zicând că așa vorbește ea mai răstit, etc.
Concluzia țigăncii- Fă, degeaba zici că ești româncă!
Și culmea eleganței, văzând că vreau să ies din magazin , țiganca mi-a deschis ușa.

și

Reversul- Pe stradă

Veneam ast vară de la muncă și cum trebuia să mă întâlnesc pentru un ceai cu niște prieteni am decis să merg pe jos de la gară în centru .Și cum mergeam eu așa, ajung pe o străduță cu nume poetic- str.Zânelor. Pe bordură doi țigani cam trotilați care deja se benoclau înspre mine. Nimeni altcineva. Mno, acu zic merg nainte, ce-o fi o fi. Și a fost așa- trec pe lângă ei, îi  aud zicând ce se zice în asemenea cazuri :D, da mă fac că nu aud. Mai fac doi pași și mă trezesc cu o flegmă pe umăr. Mă întorc- ăla care scuipase se ridicase  arogant, îîizic și eu vreo două, ăla ridicase mâna să dea, noroc că celălalt era mai treaz și l-a potolit.
Și asta nu ar fi nimic. De pe trotuaru perpendicular cu străduța respectivă un  gardian  care tocma ieșie pe poarta penitenciarului privise toată scena amuzat . Și întâmplător bou îmi e și vecin de scară. Mă întreb dacă era soția lui în aceeași situație cum ar fi reacționat. Că pe alee e printre ăi mai macho :D



2 comentarii:

  1. Deh, din ciclul ,, niste prosti'', dar trebuie sa recunosc: a fost un ceai ,,gustos'':)) Monique

    RăspundețiȘtergere